معرفی دو عطر برند کرید: سیلور مانتین واتر و اونتوس
نوشته شده توسط : علی جعفری

 

کرید، به عنوان یکی از برندهای مشهور و برجسته در عرصه عطرسازی، با ارائه عطرهای بی نظیر و لوس توانسته است جایگاهی برتر در دنیای عطر ایجاد کند. در این مقاله، به معرفی دو عطر بی نظیر از برند کرید، یعنی سیلور مانتین واتر و اونتوس، به همراه عطر کرید لاو این وایت، می‌پردازیم.

 

عطر کرید سیلور مانتین واتر: عطر سیلور مانتین واتر از جمله عطرهای زیبا و شناخته شده این برند است. این عطر در سال ۲۰۰۷ معرفی شد و توانست با طراحی متفاوت و بی نظیر، دلها را فتح کند. سیلور مانتین واتر با ترکیبی هنرمندانه از رایحه‌های مرکباتی، بهارنارنج و لیموترش، در ترکیبی هماهنگ و گرم، تجربه‌ی منحصربه‌فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در روایح میانی، ترکیبی از بخور سوخته آویشنی و گیاه سدر همراه با ریحان تیز و مرکبات شیرین احساس خوشبویی بی‌نظیری به ارمغان می‌آورد. در روایح پایه نیز رایحه‌های چوبی با نت‌های زنجبیل، مشک و وانیل منتقل کننده‌ی حس گرم و خوشایند را به شما هدیه می‌دهند. سیلور مانتین واتر با پخش بوی خوب و ماندگاری بالا، شما را در یک برهه به شستشوی طبیعت کهن با برکه‌ها و کوه‌ها می‌برد. این عطر برای قرار دادن تمی خنک و مرکباتی در روزهای گرم و بهاری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

عطر کرید اونتوس: اونتوس از دیگر عطرهای محبوب و شناخته‌شده برند کرید است. این عطر از سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده و بلافاصله توانست علاقه‌مندی‌های بسیاری را جلب کند. با ترکیبی منحصر به فرد از رایحه‌های مرکباتی تازه و ترش، نت‌های ترنج و دارچین تلخ و روایح پایه چوبی دافعه‌ی خوشبویی بی‌نظیری را به شما هدیه می‌دهد. بوی اونتوس، به شما احساس قدرت، خوشبویی و اعتماد به نفس می‌دهد. این عطر با پخش بوی مناسب و ماندگاری بالا تبدیل به یکی از عطرهای محبوبانه‌ی کرید شده است. بنابراین، اگر به دنبال یک عطر خنک و مردانه با حس قدرت و شیکی هستید، اونتوس گزینه‌ی مناسبی برای شماست.

 

عطر کرید لاو این وایت: لاو این وایت عطری استثنایی از کرید است که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این عطر با ترکیبی از رایحه های زنبق، لیموترش و چوب صندل شرقی، حس روانشناختی ارامبخشی را به شما هدیه می‌دهد. لاو این وایت با پخش بوی متوسط و ماندگاری بالا، احساسی از آرامش و لطافت را به شما انتقال می‌دهد. این عطر بسیار مناسب برای استفاده در فصول گرم سال است.

 

باز هم باید تاکید کنیم که عطرهای کرید، با ترکیبات منحصر به فرد خود، از سایر عطرهای موجود در بازار تفاوت می‌کنند و قادر به ایجاد حس خاصی در کسانی که از آنها استفاده می‌کنند، هستند. به عنوان نتیجه، با انتخاب دو عطر سیلور مانتین واتر و اونتوس از برند کرید، حس لوکسی و شیکی را همراه خود می‌برید و مطمئناً تمام توجه‌ها را به سمت شما جلب می‌کنند. این عطرها توسط کرید طراحی و تولید شده‌اند تا بهترین تجربه‌ی عطری را به شما هدیه دهند و شما را در لحظات ممنوعه به طراوت و شکوه خاصی برده و از شما زبانشناختی متفاوت و یکتایی بازخواست نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: